HomeTravelFashionBeauty

Thursday 7 May 2015

Outfit of the Day - Rose Gold Muffin


Hello! I had these sneakers in my shoe cabinet for a while,but have never worn them before. Unbelievable, but true, they are from the H&M children's department. Sometimes, but only sometimes it's an advantage to be short. I have shoe size 37 and even some children have 38. I love shiny shoes and I haven't seen rose gold ones many times.
I also wear an H&M sweater and some Jeans from Tally Weijl, which I haven't worn often, until I "destroyed" them.

Hello! Das Outfit habe ich um diese Sneaker herumgebastelt, die schon einige Zeit in meinem Schuhschrank auf ihren ersten Einsatz gewartet haben. Unglaublich aber wahr, sie sind aus der H&M Kinderabteilung. Manchmal, aber auch nur manchmal ist es ein Vorteil, klein zu sein. Ich habe Schuhgröße 37 und manche Kinder haben sogar Schuhgröße 38. Der Pulli ist auch von H&M, aber aus der Divided Abteilung. Die Jeans sind von Tally Weijl und sie lage auch lange Zeit in meinem Kleiderschrank, bis ich sie bearbeitet und die Löcher hineingemacht habe.

No comments:

Post a Comment