HomeTravelFashionBeauty

Thursday 22 September 2016

Gardaland Outfits


When I travel, the most important thing for me is comfort, because who wants to visit something and only have your outfit in mind, if it's annoying. At home most of the time I just wear Jeans and Tshirts and that's also the perfect outfit for a theme park. We just travelled with handluggage and it's always so difficult for me to just pick a few pieces, because I always want to have enough choices. I'm a person who dresses depending their my mood, so I can't prepare outfits in advance. But I reduce by just taking a few bottom pieces in neutral colours, like that grey jeans I wore that day, which go with everything.
In allusion to Disneyland, I picked a Snow White Shirt from Tally Weijl.:) 
And I also have to praise my boyfriends outfit, because he fits perfectly into the scene, like a chameleon.

Beim Reisen achte ich natürlich auch auf Bequemlichkeit, denn wer will schon etwas besichtigen und ständig nur sein Outfit im Hinterkopf haben. In meiner Freizeit trage ich auch fast immer Jeans und Tshirt und dies ist dann auch das richtige Outfit für einen Freizeitpark, denn den letzten Tag am Gardasee verbrachten wir im Gardaland, einer der größten Parks in Italien.
Wenn man nur mit Handgepäck reist, ist es natürlich schwer, sich für nur so wenig Kleidungsstücke zu entscheiden und da sind Unterteile in neutralen Farben, die man mit allem kombinieren kann,natürlich sehr sinnvoll. Deshalb trage ich hier auch wieder meine graue Jeans, und in Anspielung auf das Disneyland, ein Snow White Tshirt von Tally Weijl. Mein Freund fügte sich aber auch, wie ein Chamäleon, mit seinem Outfit in die bunten Kulissen ein.










No comments:

Post a Comment